Monday 2 July 2012

Tok Ayah and Tok: Celebrating 46 years of marital bliss Part trois

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh....

Kan saya dah janji nak buat Part Trois on my grandparents. Nah, amikauu, gambar-gambar terbaru Tok Ayah and Tok Penang. To my Tok Ayah and Tok, happy living, may God bless you always and we love you soooo much....even though Tok suka buat perangai comel masa marah.....jangan marah ye Tok Ayah and Tok, nanti cepat tua.....

 Tok Ayah and Tok circa 2012 : Masih hensem dan cun, cuma Tok gemok skit. Tok Ayah mantain je. Tok masih kontrol glamer dengan jubah merah hati dan labuci lip lap lip lap.  Ni kat rumah depa di Penang. Tok Ayah tengah belek tangan dia yang tak gatal. Dulu masa muda pandai je Tok Ayah and Tok posing. Sekarang nih, nak pandang kamera pun dah malu-malu kucing. Zaman dah berubah!!!Tok Ayah and Tok sekarang ni lepak je kat rumah makan duit pencen. Tok Ayah aktif kat surau and masjid. Tok aktif kat rumah. Tok Ayah selalu gak sibuk gi meeting sana meeting sini untuk mengisi masa lapang. Selain tu, depa suka gi shopping. Tok Ayah suka tengok internet. Tok apa lagi, drama bersiri kat TV tu le...Pastu layan cucu...tengok-tengok pokok bunga dia....Some of the flowers in Tok's garden...cantik tak?


 














Saya rasa, might as well saya citer pasal the whole clan...habih citer....

 Ni Mak Njang and Mia kat rumah Tok masa birthday Mak Iti.
 

Ni cucu Tok yang terbaru, namanya ....apa yek..lupa la..Kyra kot. Sori Pak Su, lupa la.


Ni Tok Ayah masa dah tua. Posing masa muda dulu sume dah hilang. Tok Ayah memang suka duduk melepek je sekarang. 


Yang besar tu Maisarah, yang kecik tu Zahrah.


Ni cucu Tok lagi sorang.Anak Pak Long. Nama dia Khalid. Khalid suka melaram.Dia duduk sebelah rumah Tok je. Dia sama umur dengan saya.Hensem tak dia? Ramai kawan saya kata dia hensem. Saya rasa saya lagi hensem kot hehe:)




Tok with some of her grandchildren (Mak Njang's children i.e. my cousins, from left Bob, yang rambut cacak tu Hafiz and kat tengah macam kawan Peter Pan tu, Mia.


Ni masa Pak Su's convo recently. From left, Mak Iti, Tok yang still maintain glamer, Pak Su dapat dilpoma and Mak Su kat PWTC.


Gambar ni still kat PWTC. Dah letih le tu, Tok duduk pown dah tak ladylike, muka pown pejam pejam celik je. Pak Cik Zul sampai mencangkung. Tok Ayah still smartly dressed as usual. Budak kecik tu Zarith, anak Pak Cik Zul.


That's all for now guys. Hope y'all enjoy baca entry on my Tok Ayah and Tok. Itulah serba skit pasal family saya. Lepas ni, kalau ada masa saya buat entry pasal Tok Abah and Atok Muar pulak (mak and abah baba saya).

P/s: Visit my  Fashion Folio

Cheers,
Daniel Zaydi

No comments:

Post a Comment