Monday 2 July 2012

Grandma Audrey Wears Hijab

Assalamualaikum wbt.
Hi guys, daripada kerja-kerja saya di bawah, awak mesti tau yang saya tengah takde kerja kan. Jadi I had to unleash my creativity la to elakkan rasa bosan. Hasil keje saya...

 Grandma Audrey masa belum bertaubat. Masa ni dia tengah hot stuff kat Hollywood. Tapi ciri-ciri alim tu dah ada, pakai baju pown tutup sampai kat leher...rambut je terdedah....

Ni bila dah bertaubat. Dia suruh aku reka tudung yang glamour untuk artis cam dia...so nilah hasil kerja tangan aku....yang dinamakan "Tudung Sardin". Tudung satin berwarna biru laut, berlapis renda hitam sebelah, dengan sekuntum bunga ros sutera merah dan ruffles merah senada. Memang cocok untuk nenek aku yang cun ni. Nenek aku pown suka gak dia kata...."pandai cucu nenek, memang sesuaiiii la dengan nenek nak pakai gi anugerah oscar..." Apa-apa jelah nek, asalkan nenek bahagia.

 Ni lagi satu yang saya edit..haha, ni ori punye..


yang ni pula,saya daa edit dye pkai tudung..
hokey la, kalau korang nak tempah "Tudung Sardin" ni boleh gak, harganya murah je, sehelai dalam RM2,000 je. Tudung Houte Couture tuh....

Hokey, bai bai, assalamualaikum.

Daniel Zaydi.

No comments:

Post a Comment