Friday 13 July 2012

PROJEK NOVEL/ CERPEN SAJAK 1 | BUAIAN RINDU DIPOHON SAKURA

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Saya ada menulis satu post pasal sajak kan?
Kalau diingat-kan balik, sajak tu boleh dijadikan satu cerpen atau satu novel...mungkin novel CINTA ...
Saya rasa sekarang ini adalah masa yang paling terbaik untuk membuat projek ni,kan?
Entahlah, saya perlukan sokongan rakan-rakan serta pembaca-pembaca semua... saya juga perlukan bantuan untuk membuat projek ini...sekarang ni, saya hanya mengharapkan Adilah, Alissa dan Shahirah..

Kalau ada sesiapa berminat... korang boleh tulis e-mail/ facebook account/twitter account  korang dikotak comment...

Pertolongan korang sangat diperlukan!
Sumbangan: idea dan sebagainya.


Sampai disini sahaja post kali ini... Assalmualaikum dan selamat sejahtera.

PEACE.
Daniel Zaydi.

No comments:

Post a Comment