Wednesday 27 June 2012

Ceritera Bosan | Entry Bergambar

Assalamualaikumwarrahmatullahiwabarakatuh dan selamat sejahtera ...terasa lama pula tidak memberi salam dengan penuh,harap maklum..semuanya hendak express saja kan?

Baiklah, terasa lama tidak membuat entry baru yang dalam Bahasa Melayu,kan? Baiklah, oleh kerana saya sedang bosan, saya hendak membiarkan gambar-gambar ini memulakan ceritanya ye...

               haha.. ni kawan saya, Dalillah..best gile kawan dengan dia!

 Ni pun gambar dia lagi..comel kan saya ni? hahaahaha!
 Haha..waktu ni, kitorang sedang belajar Kemahiran Hidup...sambil-sambil tu, conteng-conteng kertas tulis ' I Love You' laa apa laa.. Nak dijadikan cerita, saya bawa kamera waktu tu..jadi just snap-snap jelaa! And, ni lah hasilnya...And of course, this is one of my besties, Super Cute Dal Dalillah! melalui link ni, korang semua boleh laa add dia sebagai friend dekat Facebook kalau nak kenal orangnye dengan lebih lanjut.
   Ni pun gambar Dalillah atau kitorang panggil dia Daley. Sweet gila! Mak aih, tekeluaq loghat utara aih!
 Ah sudah! Ermmm, ni laa saya, Daniel Zaydi yang sedang melepek setelah habis menulis nota Kemahiran Hidup sampai nak tercabut tangan! "Oih, belenguih/belengaih  laa hang ni!" (sorry, still tak tahu perkataan yang betul between belenguih and belengaih) Kantoi! Buku nota pun kosong, haprak takda! Makan asap jelaa!
     And this, Daley with Alissa comel! haha..Comel gila gambar ni! Tapi, Alissa malu-malu kucing pula!
     Just click je tulisan biru diatas ni ye, kalau nak add Alissa.

 Sampai disini je ye, entry saya pada kali ini..

Assalamualaikum,
Peace.
Daniel Zaydi.
2012

No comments:

Post a Comment