Saturday 26 May 2012

DANIEL ZAYDI di disini!


  



        Terlebih dahulu..assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh...panjangkan salam saya...well, sekarang sudah masuk cuti tengah tahun..cuti sekolah selama DUA minggu..mahu naik gila ni! Nak buat apa ni??? TOLONGGGGGG!!!!! 



      
         Tapi, alhamdulillah...syukur nikmat Allah..baba yang tersangatlah super duper baik hati serta pemurah...membiarkan kami tiga beradik pergi bercuti di Jakarta, Bandung, Indonesia...ermm..nampaknya shopping sakan lah saya ni! (Saya pantang dengar perkataan SHOPPING ni..nanti terus naik gila) kalau nak ajak saya shopping, bagus! silakan...okey..end of the topic!
      
         Sebenarnya,sejujurnya, saya bosan,sedih, dan perasaan saya bercampur-baur...tak tahu nak kata apa..ermm..mungkin saya akan rindu mama dengan baba saya...sebab diorang akan berangkat ke Madinah,Mekah untuk menunaikan ibadat Umrah...saya juga pernah menunaikan ibadat Umrah..pada tahun lepas, bulan tiga...sebaik saja sampai di Madinah..tak dapat digambarkan perasaan berada di sana..perasaan yang sangat indah sekali...dan, sekali lagi sya tergamam,terpaku...terpesona melihat Ka'abah...SubhanAllah! Sungguh indah sehingga nak mengalirkan air mata...tapi tidak dapat mengalirkan air mata kerana sebaik sahaja sampai..sudah pukul tiga pagi...jadi mengantuk..tapi, terbangun setelah melihat Ka'abah...sekian sahaja cerita ibadat Umrah sya..kita sambung topik tadi.

        Beg semua sudah siap...jadi, kami tiga beradik tidak tahu nak buat apa...tak dapat balik kampung...sebab mama dan baba pergi Umrah...nak update blog selalu pun tak boleh..saya ni malas sikit...hmm..kerja rumah pun tak ada..sebab cikgu tak dapt nak bagi laa..kan exam baru habis..lepas tu, terus cuti! Jadi cikgu tak bagi la kerja rumah! Saya rasa pergi sekolah lagi best dari duduk rumah dan termangu keseorangan didepan komputer ni..kan?

        Saya rasa, saya tak ada apa-apa topik lagi yang nak diceritakan...kalau cerita juga, nanti jadi merepek/melalut entah kemana... saya mengundurkan diri dengan salam....Assalamualaikum.


 P/S:  Ni ada gambar saya dan kawan-kawan saya ,saya harap anda enjoy membaca entry blog saya pada kali ini... :) and thanks NURUL ATIQAH SAIYIDAH for this beautiful,lovely picture! Love you, babe!

Yang ikhlas bercerita,
DANIEL ZAYDI.
2012.

      

No comments:

Post a Comment