Thursday 24 May 2012

HARI GURU 2012 @ SMK PUCHONG

Assalamualaikum..terasa rajin pula nak buat entry baru...hehe..kali ini pun ada gambar yang saya nak letak..hehe still cilok gambar dari besties ATIQAH...

ermm..rasanya gambar merungkai seribu patah perkataan..enjoy!

               HAPPY TEACHER'S DAY DAY!


Suka gila gambar ni! congrats to besties saya  Atiqah and  Atiera...love this picture of party popper..! atiqah ambil gambar ni sampai  baring sebab nak ambil shot popper ni...atiqah dah boleh jadi photographer professional..amin! and the next picture pun datang menyusul...jeng,jeng,jeng! here comes the hidious  picture of ME!


 Vain gila gambar ni..thanks Atiera for this picture !  Bertambah lagi gambar vain dalam blog ini. 


  Hidious gila kan?  And saya tak nak letak gambar saya banyak-banyak..takut dikata VAIN pula..skip ke gambar yang seterusnya pula ye..

 
 And ni lah band kebanggaan SMK PUCHONG...hehe..akak yang tengah-tengah tu nama dia kak Aisyah or kak Echa (based on facebook laa) cool and super duper baik gila laa akak tu! akak, thumbs up! nyanyian akak 5 star kot! Yang dekat belakang tu, enterframe je! Dekat bawah ni..ada beberapa gambar Kak Echa yang lebih detail..hehe kak Echa memang comel..jelesnya! ni link blog Kak Echa..sama-sama serbu blog dia ye!

Blog Kak Echa yang Awesome~


  Sori kak Echa curi gambar..sori ek..sebab nak letak gambar kak Echa laa saya curi gambar ni!



 And ni gambar akak echa lagi bersama adik angkatnya, nazreen..dua-dua suara sedap!



        AWWWWW>>>>>tengok gambar bawah ye! CHAKKKKK!!!!!
 Ni laa akak Jing Ye dan Akak Chunna yang sentiasa comel ! (kebenaran/honest from my HEART!)



 
 And, maka berakhirlah entry saya pada kali ini...hehe terima kasih kerana melayan blog saya!
salam sayang, and ingat..kalau nak tahu photographer dia..ni saya bagi link blog dia
Becoming pro- photographer and super humble.
:
Assalamualaikum,
DANIEL ZAYDI.
2012.

No comments:

Post a Comment