Thursday 24 May 2012

BESTIES FOREVER AND AFTER!

Assalamualaikum semua..hehe..lme juga saya tidak meng-update-kan blog saya yang usang lagi bersawang...hari ini hari guru...happy teacher's day to all the teachers in the world and the whole universe!
well, saya sayang sangat-sangat and ketat-ketat besties saya...dalam entry kali ini..saya akan letak a few photos..of course of me and my besties! no besties,no ME! hmmm! ok laa..tanpa membuang masa..saya akan membenarkan korang semua tengok gambar saya yang tidak comel dan panas ini...ENJOY!

Hehe..yang ni saya sedih..so look down to earth laa...and  my besties ahli kumpulan alam flora! menyapu je tak habis-habis!


  Okey..caption untuk gambar ini...well, of course laa saya dengan besties saya!  Tapi yang ini sebahagian saja dari besties saya!  Besties saya ada RAMAI lagi! actually( kalau hendak dikira, semua besties saya!), gambar ni..kitorang just pretending like something is falling down to our padang sekolah....ingat ye, nama sekolah saya yang tersangatlah cool... SMK PUCHONG BATU 14! smkpbt14..saya sayang awak!
 p/s: gambar ini dan yang seterusnya dicuri oleh saya dari tuannya..besties saya juga, NURUL ATIQAH SAIYIDAH! sweet gila orangnya ni! sebab itulah awok jadi bestie saya..fact, kitorang dah bersekolah bersama-sama semenjak dari tadika lagi...sebab itulah kamceng sampai sekarang!



 Yang ini paling sweet!  Saya yang juling tu!  Baru je pandai buat!  Juling itu awesome!  Tapi realitinya..saya tidak juling.. sampai disini je laa..
    ermm..harap korang enjoy gambar saya yang dicuri dan besties saya!

 Assalamualaikum!

Peace.
Daniel Zaydi
    2012.






No comments:

Post a Comment